miercuri, 12 martie 2008

Ce chestie ...

"Am atins un nor
Am atins un nor
Am atins un nor...un nor, un nor, un nor, un nor
Am atins un nor, l-am cuprins in zbor catre soare
Totusi mi-este frig, nu vreau sa ma sting dar ma doare
Plutesc in urma ta, sa te prind as vrea
Si de ce oare tu te lasi furat pe-acel gand intunecat ce nu moare
Cand nu poate sa razbata printre nori si iata
Refren:Visul meu dispare
Ma topesc in zare
Stiu k esti aproape
De ce te-ascunzi in noapte?
Am sa te gasesc...
Eu imi vad de drum,dar un vis nebun ma opreste
Privesc in urma mea,amintirea ta ma topeste
Si te vad zi de zi, astept sa revii
De ce oare tu ma tii in loc, crezi k eu ma joc, dar ma doare
Gandul poate sa razbata printre nori si iata
Refren:Visul meu dispare
Ma topesc in zare
Stiu k esti aproape
De ce te-ascunzi ïn noapte?
Am sa te gasesc.."

Niciun comentariu: