miercuri, 27 august 2008

Free time

A trecut atat de repede ... evident ca... saptamana trecuta... am frecat menta mai tot timpul... dar cel putin am plecat doua zile din oras... am fost in Fagaras... la Laguna Albastra.
Nu am fost singura... am mers cu, Cami... chiar recomand "strandul" de acolo... piscina e super... cu adancime variabila... incepnad de la 80 cm.. pana la 2 metrii si ceva (nu stiu exact cat... ptr ca nu prea am dat prin zonele alea ... avnd in vedere ca nu stiu sa innot), noi am fost in timpul saptamanii si probabil de aia mi-a placut atat de mult... ca nu am prins "nebunia de weekend", ar fi fost mai fain probabil daca am fi mers mai multi... si chiar sa stam in camping cu corturile... dar, probabil m-as fi intors mai obosita decat plecasem... chiar aveam nevoie de relaxare.
Acum sunt din nou la birou... saptamana asta si inca una... dupa care iar concediu... pana atunci... another weekend... another wedding :-D (de fapt acum e another weekend two other weddings). Casa de piatra inca de pe acum pentru Teo si Dorian si Ioana si Luci.

Niciun comentariu: