luni, 13 aprilie 2009

DocExpert


Weekend-ul ăsta a fost unul foarte ocupat. Am avut DocExpertul (a 6-a ediţie) - un proiect al CSE-ului la care eu am participat ca şi moderator şi organizator încă de la a doua ediţie (când a avut loc prima eram în Belgia) şi care mi se pare foarte util pentru studenţii de la Ştiinţe Economice... şi nu numai.
De la un an la altul am observat diferenţe, fie ca e vorba despre moderatorii cu stiluri diferite de prezentare, organizatori cu idei noi pentru fiecare proiect în parte sau participanţi cu "energie" care vroiau să se implice şi să înţeleagă cât mai multe lucruri... sau din contră... persoane care aveam impresia că se gândesc la orice altceva... numai la contabilitate nu.
E foarte greu să mai convingi pe cineva că merită să participe la activităţi de genul ăsta fie că este vorba de organizatori, care "dacă nu iese nimic" consideră că nu merită să se mai implice, sau studenţi care preferă să îşi petreacă weekendul prin alte locuri ... şi nu în facultate.

A fost ultima ediţie la care eu o să mai particip şi... pot spune că sunt puţin dezamăgită. Îmi aminteam nopţile petrecute în cămăruţa noastră de la subsol când completam documente până la 12 noaptea şi după aia până la 2 stăteam să terminăm dosarele... oricât de multă muncă ar fi fost acolo mi-am petrecut cele mai frumoase momente din facultate!!!

Lumea se schimbă... priorităţile se schimbă, doar amintirile rămân... şi prietenii pe care nu o să îi uităm niciodată!

Niciun comentariu: