vineri, 26 septembrie 2008

6 ani

Au trecut deja 6 ani de când am terminat liceul... nu e tocmai o cifră "rotundă", dar am zis că ar fi interesant să ne mai întâlnim la o poveste. Şi aşa am şi făcut... aseară am ieşi în Nadine ... şi apoi în Cotton.
Nu s-au schimbat deloc... aceleaşi personalităţi, aceleaşi idei, aceleaşi glume tâmpite de ... liceu. M-aş fi aşteptat să se mai maturizeze lumea ... să îşi mai schimbe puţin mentalitatea... dar... nimic... identic cu ce am trăit acum câţiva ani. Exact cum zicea şi Dani... zici că nici nu a trecut timpul... parcă mâine trebuie să mergem la şcoală şi avem teme la mate ... şi iar o să imi ceară toţi caietul să copieze ceva.
Majoritatea lucrează în contabilitate... cu mici excepţii... am ajuns toţi la vorbele lui Matei, asta e... măcar ne place. Şi toţi încercau să explice cât de bine le merge...
Ar fi interesant să repetăm "experienţa" asta ... anual... mi s-a făcut un pic dor de anii de liceu, de cabanele la Pălti, la Tocile... la Sadu. De baluri, de chefuri... de fapt cred că mi-e dor de sentimentul ăla de "mă doare în cot" ... eu imi trăiesc viaţa şi restu nu contează. Acum... e munca, responsabilităţi... toata lumea e ocupată.
See u in 4 years probabil... sunt curioasă atunci câţi o sa ne strângem... acum am fost 17 din 25... cât de cât un procent bun...

Niciun comentariu: