joi, 25 septembrie 2008

Karaoke

Aseară am fost în Jurnal ... la Karaoke... localul... nu este, să zic, favoritul meu... dar la karaoke ne place... pentru că îi ştim cam pe toti de acolo... şi ne putem face de cap liniştiţi.
Am cantat mult... chiar foarte mult faţă de ce, cântam de obicei... cu Elena, cu Puică, cu Anca şi cu Roxi. Cel mai mult mi-a plăcut cum a ieşit Evanescence cu My immortal... cântată cu Puică (super melodie).
Sunt anunmite chestii pe care nu le prea înţeleg eu... ştiu că de obicei... lumea se cam prosteşte la karaoke... dar, de ce nu îşi aleg şi ei melodii mai uşoare... care pot fi cântate aprope de oricine ... I have no ideea...aaa... şi încă o chestie... de ce sunt unii care cânta aceleaşi melodii de fiecare dată? Oare nu se plictisesc? Mie îmi place să cânt de fiecare dată ceva nou... şi happy!!!
Off topic ... deseara avem întâlnire cu colegii de liceu... nu au trecut chiar atât de mulţi ani... doar 6... dar sunt anumite persoane pe care nu le-am mai văzut de când am terminat aşa că ... sunt curioasă cum o sa decurgă seara!!!

Niciun comentariu: