marți, 16 septembrie 2008

The new improved me!!!

Fresh... aha, ăsta cred că e cuvântul potrivit... nu a fost cea mai "tare" vacanţă de până acum... dar a fost cea mai aşteptată şi a fost "aproape" exact aşa cum am vrut sa fie... dacă se poate spune aşa.
Bulgaria e o destinaţie chiar ok pentru o vacanta la soare... ţara pare de-a dreptul deprimanta în rest, dar la mare... totul e colorat, aranjat, pregatit să primească, cât mai mulţi turişti. Cazarea, plaja, piscina, serviciile în general au fost f bune, nimic de comentat, poate doar faptul că, nu toţi vorbesc engleză şi te înţelegi cam greu cu ei, dar... se gaseşte mai tot timpul cineva prin jur care să îţi explice cum stă treaba.
Mâncarea nu ne-a prea plăcut... în toata staţiunea am găsit un singur restaurant care era chiar ok, dar... să zicem că suntem noi un pic mai pretenţioşi... ;;) (Anda ştie de ce!!!)
So ... gata cu concediul pe anul ăsta... la muncă, cu noi... asta e... acum nu rămâne decât să aştept revu' şi evident ziua de 2 octombrie :-D
Mi-a fost dor de câteva persoane de pe aici... dar... a trecut atât de repede timpul... încât nu am prea avut când să mă gândresc la asta... acum, am chef de o ieşire în club... să ne "dănţuim" All night long... cum zice noul meu cântec preferat
check it out - Kid Rock - All summer long - http://www.youtube.com/watch?v=eqxmDR3tJ-0

Niciun comentariu: