luni, 2 februarie 2009

La Teatru

Vineri am fost la Teatru. De foarte mult timp mi s-a făcut dor de sala de la Radu Stanca... de legătura aia dintre actorii de pe scenă şi noi... cei din sală, de atmosfera creată de un spectacol... şi săptămâna trecută am luat bilete din timp, iar vineri, la ora 19 eram la intrare!!!
Am văzut Hamlet

O piesă super, felicitări actorilor în primul rând, şi tuturor celor din spatele scenei. Totul mi s-a părut perfect... luminile, sunetul (mai ales rock-ul), decorul, interpretarea...
Am hotărât ca ziua de vineri să fie "ziua de teatru"! Vreau să văd toate spectacolele "oferite" de actorii sibieni, sau de actorii veniţi în "vizită" pe scenele din Sibiu.
Ce frumos a fost anul 2007, atunci când oriunde te întorceai găseai ceva interesant de văzut... aveam nevoie doar de timp!

Niciun comentariu: