vineri, 30 ianuarie 2009

We need!

Nu ştiu dacă există deja... dar sunt sigură că avem nevoie de un "Ghid al bunelor maniere pe net". Cred că ar fi o idee foarte bună dacă ar aduna cineva într-o carte toate "problemele" astea care ne stresează pe toţi.
Eu una aş începe cu "Reguli de folosire al BUZZ-ului" - până acum nu cred că vreunul dintre "prietenii" mei l-au folosit corespunzător ... şi, cel mai mult mă enervează buzz-urile urmate de fraza "Mai zi ceva, că mă plictisesc"...
O altă obiecţie ar fi în legătură cu mesajele gen "Am plecat la muncă, Ma pun să dorm, Gabi, când intri dă Buzz... etc" trimise la toată lista, sunt sigură că există persoane interesate de mesajele astea, şi ele sunt singurele care ar trebui să le primească.
Mail-uri sau mass-urile care se termină cu "Dacă nu trimiţi mai departe nu ai suflet, O sa ai x ani de ghinion dacă nu dai mai departe... bla bla bla" ar trebui interzise din start.
Mesajele gen ... "x se închide, dacă nu ai primit mesajul o să ţi se închidă contul" sunt de-a dreptul "poveşti", să fim serioşi...
Şi, ar mai fi foarte multe...

Niciun comentariu: