vineri, 25 februarie 2011

Normal morning!???

Vineri: 25.02.2011 ora 06.50 sună telefonul!!! TREZIREAAAAAA
E vineri yey!!!!!!!!!!!! În doar câteva ore vine weekendul... abia aştept. Azi ies cu fetele la un suc după muncă... ce bine, n-am mai povestit "live" de ceva timp! Sper să fie o zi uşoară, n-are cum să nu fie şi totuşi... există oameni care ţin neaparat să îmi strice ziua încă de la primele ore!
În drum spre birou dimineaţa vin parţial cu maşina şi restul pe jos/cu autobuzul sau cu vreun taxi. Azi dimineaţă iarna s-a hotărât că nu vrea sub nici o formă să plece şi a zis că ar fi cazul să ne mai arate odată cât de frumos e când ninge fără oprire cu fulgi mari ca-n poveşti aşa că mersul pe jos cam ieşea din calcul. Aşa că trebuia să aleg intre autobuz sau taxi, "căutare rapidă" prin gânduri "Yeap... mai am un bilet de autobuz în portofel" trec strada şi mă îndrept rapid spre staţie, scanez împrejurările... clar... autobuzul meu a trecut, nici o problemă vine altul (îl văd din depărtare cum se apropie)... nu mă duce chiar până peste drum de birou dar tot mai scurtez din drum. Zăpadă peste tot, nici măcar un centimetru liber sub "paravanul" din staţie... ce bine că totuşi autobuz se apropie. Urc, mă scutur de zăpadă şi încep să scotocesc prin genată după portofel, wow îl găsesc din prima (nu se prea întâmplă aşa ceva), îmi dau gluga jos, dau să scot biletul şi din spatele meu un "domn" (subliniez ghilimelele) începe să comenteze:
"Dl.": Doar acum vă faceţi biletul!?
Eu: Acum am urcat!
"Dl.": Îl compostaţi numai pentru că ne-aţi văzut pe noi.
Eu: (Observ uşile autobuzul care abia acum se închid) Nici măcar nu v-am observat.
"Dl.": E, nu ne-aţi observat? Dacă nu ne vedeaţi nici nu vă făceaţi biletul!
Eu: Domnule eu acum am urcat mi-am scos biletul din portofel şi acum îl compostez!
"Dl.": Trebuia să îl aveţi pregătit dinainte să urcaţi!
Eu: A, şi să stau cu el în mână aşteptând autobuzul pe ninsoare!?
"Dl.": Mai şi comentaţi acum?
Eu: Mi se pare normal să comentez din moment ce sunt aici legal, cu un bilet compostat şi dumneavoastră mă acuzaţi aiurea!
"Dl.": Mai vedem noi... mâine dimineaţă! (nici măcar nu s-a întors să îmi verifice/rupă biletul.)
Eu abia mă pot abţine să nu îi râd în faţă, sper "domnule" să mă aşteptaţi mâine dimineaţă în autobuzul 17! Dacă nu ajung chiar la prima oră, vă rog să insistaţi şi să vă plimbaţi liniştit cu autobuzul toată ziua, nu de alta dar ... sâmbăta mă trezesc mai târziu!
Cât de idiot poţi să fi? Acuma sincer... eu abia urcasem, nici măcar nu se închiseseră uşile autobuzului... afară ningea la greu, dar adevărul e că eu am greşit ... trebuia să stau cu biletul în mână de când am ieşit din casă... nu care cumva să pierd vreo secundă în autobuz scotocind prin geantă după el!

Off topic! Vine primăvara! Anul acesta mai târziu decât de obicei mi-a "şoptit" mie cineva că o să ajungă la noi doar din 10 nu din 1 martie!
Have fun people!!!

Later edit! No meeting with the girls after all... aparently it's not all that important to remember for some people!

Un comentariu:

a-alexandra spunea...

Foarte tare atitudinea...bravo!