luni, 24 ianuarie 2011

Gaiţele...


Not what I expected! Propoziţia asta descrie cel mai bine spectacolul de aseară. Credeam că e comedie, mmm e... şi nu prea, de fapt e un fel de "tragi-comedie". Mă aşteptam să fie o grămadă de "ţaţe" pe scenă care să dea din gură non-stop ... aproximativ aşa a fost. Autorul le-a făcut ... ghiciţi cum... o da - oltence :-D (putea să mai insiste pe accent).
Actorii şi-au făcut treaba şi au ţinut publicul conectat toate cele "aproximativ" 150 de minute (da... chiar două ore jumate') n-am ce comenta din punctul ăsta de vedere. Piesa a fost foarte reuşită.
Ceea ce nu mi-a plăcut sub nici o formă şi lucru care nu s-a mai întâmplat până acum la nici un spectacol la care am fost la Teatru Radu Stanca... "organizatorii" au vândut mai multe bilete decât capacitatea sălii. Da, am înţeles, era un spectacol aşteptat de publicul sibian, lumea era nerăbdătoare să urmărească prestaţia actorilor dar să stai două ore jumate' înghesuit (două persoane pe un scaun sau o persoană chinuită între scaune) nu mi se pare normal, unu la mână... nu prea ai cum să fi atent şi să urmăreşti spectacolul aşa cum ar trebui şi ... mai deranjezi şi lumea din spate care nu are cum să urmărească spectacolol din cauza ta.
Ce să mai zic de "puştanii" de liceu care la fiecare replică ce li se părea lor mai "ciudată" începeau cu chicotelile şi râsetele.
Da "hai ţaţo" că până la urmă tot a ieşit bine şi ne-am mai "culturalizat" puţin ;;)

Niciun comentariu: