joi, 25 iunie 2009

"Prieteni" pe blog


Mmm, ce pot să zic... a fost fain la munte, destul de relaxant, cu mici excepţii evident. Vremea a fost super... se putea şi mai bine, poate un pic mai cald, dar merge şi aşa. Distracţie cât cuprinde dar şi linişte din plin. Nici acum nu îmi vine să cred că ne-a ieşit atât de bun lichiorul... şi ... poate data viitoare o să ne descurcăm mai bine şi cu "plăcinta cu vişie"... şi o să ne rămână toată în tavă :-P!
O the other hand Wow...deci... wow... azi am apărut pe blogul lui Zappy!!!
Deci să încep prin a explica... cine e Zappy, păi, în caz că nu ştiaţi încă, Zappy e o persoană foarte veselă, din câte văd eu, o persoană care postează pe blog aproape zilnic şi care mă face să zâmbesc de fiecare dată când o citesc... am ajuns pe blogul ei din întâmplare, cred că printr-un link de pe blogul lui Olix şi de atunci zilnic intru să văd cu ce îmi mai înveseleşte ziua.
Îmi place energia ei... şi imaginaţia cu, care descrie diferite evenimente prin care trece în viaţă... sunt foarte curioasă cum e în "viaţa de zi cu zi"... aş sta la o cafea şi o poveste cu ea... păcat că eu sunt din Sibiu şi ea din Bucureşti... şi că singurul loc din care mă cunoaşte e blogul.
Citesc destul de multe bloguri şi din toate astea... sunt doar câteva persoane pe care aş fi curioasă să le vad faţă în faţă, cred că vreo 3... (n-o să zic, care... să nu se simtă ei chiar aşa de bine :-P).. poate ajung şi eu la vreo întâlnire a bloger-ilor din Bucureşti... ar fi chiar fain!
Kissssssssss
PS E fain la Karaoke în Oldies... aseară mi-am amintit cât de mult îmi place să cânt... abia aştept să îmi amintesc vineri cât de mult îmi place să dansez :-P!!!

Un comentariu:

Alexandra spunea...

Trebuie sa mergem la o cabana impreuna...e musai:)