vineri, 19 iunie 2009

Vara


E vară, suntem în plin anotimp. Afară e cald, nu... e foarte cald, tot ce lipseşte acum din viaţa mea e concediul... acea perioadă a anului în care majoritatea oamenilor sunt cu zâmbetul pe buze... atunci când nu mai sună nici un ceas deşteptător, când ora 8 (9) nu mai e ora la care dăm nas în nas cu şeful, când nu te mai gândeşti la contracte, clienţi, furnizori, maşini, utilaje, chitanţe, şoferi, cladiri înalte şi sumbre pline de oameni "prea ocupaţi" ca să trăiască, când singurul nostru scop e să lenevim, să stăm la soare sau să vizităm locuri de mult uitate de alţii.
Anul ăsta eu am avut deja parte de două săptămâni de zâmbete... două săptămâni perfecte alături de nişte oameni minunaţi... ceea ce înseamnă că mai am cel mult încă două săptămâni... care o să le iau mai spre sfârşitul verii... dar până atunci... singurele momente care mă ţin cu picioarele pe pământ şi care mă ajută să merg mai departe sunt zilele de weekend petrecute departe de oraş (nici weekendurile cu fetele în oraş nu strică ;;)).
Până acum ... încă din luna mai... weekendurile petrecute în oraş au fost foarte puţine... am noroc că am muntele aici aproape şi... corturi... şi să nu uit de oamnii care vor să meargă cu corturile (deşi... ar fi anumite persoane de care aş vrea să pot uita :-( time solves everything ... so I'm stil waiting for that time). Un weekend la munte... deşi mă face să fiu foarte obosită în fiecare zi de luni... mă ajută să trec prin viaţa asta mai uşor. Să stai până târziu în jurul focului la poveşti, să nu auzi decât natura în jurul tău, să te trezeşti dimineaţa şi să auzi râul care te aşteaptă să îţi deschidă ochii la o nouă zi super... now that's life!!!
Weekendul ăsta urmează cabana... sper să ne distrăm!
Kissssssssssssss
PS Acum nu îmi mai lipseşte decât ... marea!!!



PPS Vineri seara s-a întâmplat o chestie la care nu m-aş fi aşteptat ... deşi de foarte mult timp mă bătea gândul să organizez ceva de genul ... "the fantastic five" s-au întâlnit din nou... yeap... am stat din nou toate cinci la aceeaşi masă ... şi chiar am avut despre ce să vorbim ... şi chiar ne-am simţit bine! Mai multe detalii la Helen...

Niciun comentariu: