duminică, 28 iunie 2009

Real life friends!


Warning!!! This is not a post that states my opinion about friendship... it's just something I wanted to writte!!!
Ce pot face trei fete... seara pe la 10 dacă nu au chef de mers prin cluburi? Păi... ce altceva dacă nu să plece la plimbare... so there we were... întro vineri seara eu Ale şi Tatiana... după un suc în Crispus.. am luat maşina şi am plecat spre... oriunde altundeva, doar să ieşim din Sibiu. Am ajuns la zoo... n-am intrat pentru că era închis, dar am dat o tură pe o alee super pe lângă lac... şi evident că după vreo jumătate de oră am ajuns la concluza că data viitoare când o să mai trecem pe acolo la o oră atât de târzie o să fim cel puţin şase :-P... după care am plecat încet spre Pălti... e super să vezi oraşul noaptea de acolo... plin de luminiţe peste tot... mai ales dacă în oraş plouă cu tunete şi fulgere... cerul arăta super!!! Aşa că am avut parte de o seara de vineri "foarte tare frate"!
După care a venit sâmbăta... a fost ziua lui Teo aşa că ne-am înţolit pentru dans şi am plecat spre Boemia (cred că e de fapt Bohemian Flow... but it doesn't realy matter) muzică rock cam... prea rock până şi pentru mine... dar printre picături mai era şi câte o melodie super... aşă că noi ne-am distrat oricum!!! Încă odată LA MULŢI ANI!!! tu mândro... să ne trăieşti 1000 de ani şi să fi cât se poate de fericită :-* :-* :-*
După care a urmat Liquid... nu prea cred că îmi mai place pe acolo... dar la insistenţele lui Ale... am dat o tură şi pe acolo... (bad boy spotted so we left) o tură scurtă... şi până la urmă am ajuns la destinaţia finala pe seara asta ... Oldies... super tare localul (n-aş putea să îi zic club... poate pub/club), muzică foarte bună, lume cât de cât OK, loc suficient pentru dans... per total o atmosferă numai bună petru o seara super! Şi în acum am ajuns în Oldies tot trei fete.... eu, Helen şi Ale!
So thanks for being there and thanks for makeing my life as it is!!! Luv u guys!!!
Kisssssssss
PS Stiu că am cam neglijat anumite persoane în ultima perioadă... but there is an explanation pe care o să o primească fiecare în particular!
PPS Poze ... când fac rost de ele...

Un comentariu:

Alexandra spunea...

Girls wanna have fun...