marți, 14 iulie 2009

A great week


Da... cam aşa pare să fie... şi e doar la început! Chiar dacă luni a fost în 13 (nu că aş fi ştiut eu... pentru că nu le prea am cu datele... dar mi-a zis Ale), a fost o zi super... de ce? Păi pentru că am vorbit la telefon cu Andreea Berghea de la radio... evident KissFm... şi nu numai că am vorbit cu ea, dar am şi câştigat un concurs din programul ei aşa că, ăsta a fost impulsul de care aveam nevoie ca să mă hotarăsc să plec la mare la începutul lunii viitoare... ăsta şi evident şi faptul că am reuşit să îmi iau concediu o săptămână atunci! Aşa că,... Costineşti (în principiu)... sau orice alta staţiune de pe litoralul românesc (suntem patrioţi anul ăsta... susţinem economia românească pe timp de criză :-P) here we come!!!
Şi ca să fie totul şi mai fain... am aflat că DJ la Summerradio de la Kiss o să fie Olix... deci o să avem parte de muzică super tare!!!
Yeey!!!
Kissssssssssss
PS Şi cum toate astea merg perfect cu o piesă hot... eu cred că cel mai bine se potriveşte Connect-R - Burning Love

Un comentariu:

Alexandra spunea...

mama ta de fata...trebuia sa te auzi la kiss ca sa vi in concediu cu mine...miii de fulgereeeee
te pup :*