vineri, 31 iulie 2009

De ce mergem la cinema?


Păi... pentru că ne distrăm în sala de cinema... sau... pentru că e plăcut măcar o seară pe săptămână să facem altceva decât să ieşim la "suc", sau prin parc... sau să pierdem vremea în faţa televizorului/calculatorului. De ce mergem doar odată pe săptămână?... păi, având în vedere că există un singur cinematograf în mirificul nostru "orăşel" n-am prea avea unde să mergem de două ori, decât dacă ne place să vedem acelaşi film încă odată. În concluzie... miercuri e seara de film... evident miercuri pentru că atunci e ziua orangefilm!!!
Ar fi destul de simplu să luăm un film de pe net şi să ne strângem pe la careva pe acasă şă îl vedem, dar... la cinema e mult mai fain... mai ales când noi suntem cei mai "gălăgioşi" din sală. Am nimerit şi filme foarte bune la care am râs şi ne-am distrat dar... am prins şi "dezamăgiri" de la care ar fi fost mai simplu să plecăm ... decât să ne chinuim să aşteptăm sfârşitul.
Mmmm... ultimul film la care am fost se numeşte Fraţii Bloom, eu una i-aş da un 7 (cu indulgenţă, cum ar zice profu' de mate din liceu), după trailer mă aşteptam la ceva mai bun... dar nu a fost total dezamăgitor... am fost surprinşi să vedem că o bună parte din el era filmat aici la noi în ţară la castelul Peleş (care e aruncat în aer la un moment dat :-() sau în constanţa la Cazino!!!
Un alt film care m-a dezamăgit puţin a fost Hangover, a fost cam de 7,5. În schimb mi-a plăcut He's just not that into you (da, da... ştiu, e film pentru fete), şi abia aştept să văd Ice age 3 (3D dacă se poate).
Kissssssssss

Un comentariu:

a-alexandra spunea...

frafii lui papuc...auzi 7!!!!eu i-as da 5 si asta asa de trecere ca s-a filmat la noi in Romania.Cel mai plictisitor film pe care l-am vazut la Arta!
Poate sapt viitoare e altceva mai ok:)