miercuri, 29 iulie 2009

Mediaş/Sibiu


Şi ce dacă e concediu, tocmai... în concediu trebuie să faci cât mai multe lucruri interesante... nu neaparat să leneveşti... săptămâna trecută nu am avut un concediu de relaxare (ăla o să fie săptămâna viitoare la mare), am avut o săptămână de "plimbări" şi de muncă, voluntară evident.
Cum am ajuns la Mediaş... păi... în Copşa Mică nu sunt prea multe lucruri de făcut... aşa că, întro dimineaţă ne-am hotărât şă dăm o tură până în oraşul vecin, având în vedere că e foarte aproape. şi totuşi... cu ce ajungem noi până acolo? Trenul ar fi fost o variantă, dar cel mai des oamenii din zonă "folosesc" autostopul aşa că ... m-am conformat şi eu. am avut noroc, abia ce am ajuns în locul de unde trebuia să luăm o maşină şi ne-am şi găsit şofer (zilele astea chiar m-am obişnuit cu autostopul).
Mediaşul mi-a plăcut întotdeauna, nu am stat eu foarte mult pe acolo, dar în vizită am tot fost. E un oraş mic dar destul de "aranjat" dacă pot spune aşa. Nu am avut foarte mult timp... şi aveam destul de multe cumpărături de făcut aşa că nu mi-am vizitat şi rudele sau prietenii de acolo. Am fost prin centru la o plimbare şi... cam la toate magazinele pe care le-am găsit pe acolo prin zonă.

Un lucru ce m-a surprins, în mod plăcut au fost toate pubelele ecologice, pentru colectarea diferenţiată a deşeurilor ce au împânzit oraşul... în Sibiu până acum nu am văzut nici măcar una... aşa că, felicitări Mediaş for being a Ecofriendly city!!!
O altă diferenţă faţă de Sibiu ar fi numărul trecerilor de pietoni... care e mult mai mic... aici la noi găseşti câte una la fiecare 50-100 de metri... acolo sunt mult mai rare şi ... majoritatea sunt cu butoane pentru trecători (deşi nu prea cred eu că au vreun efect butoanele alea).
Aş vrea să mai ajung pe acolo... dar să am timp mai mult pentru plimbări... o singură zi nu prea îmi ajunge mie ;;)
Kissssssssssssssss
PS Tot mai multe complicaţii apar în legătură cu vacanţa de la mare... sper să fie totul OK până la urmă şi să ne distrăm!!!

Niciun comentariu: