marți, 11 august 2009

La Costineşti...

M-am întos doar de o zi şi un pic şi deja vreau înapoi... ce să-i faci... aşa-i cu vacanţele, niciodată nu ai suficient timp ca să faci tot ce ţi-ai propus şi întotdeauna ai vrea să le prelungeşti cât mai mult.
Am fost la Costineşti, acolo unde lumea merge să se distreze, să uite de muncă, să mearga dimineaţa direct pe plajă din club sau poate chiar să şi piardă răsăritul pentru că ... există cluburi care se închid doar la 8...9...10
Zilele erau împărţite clar ... încă de când am plecat de acasă ştiam ce o să facem acolo... ziua plajă cât cuprinde... spre seara plimbare şi eventual un suc la o terasă ... după care evident ... club!
Plaja era tot timpul plină... dacă nu ajungeam de dimineaţa... cu greu găseam un loc... mai ales că noi eram vreo 5 sau 6. Cel mai fain era pe lângă Obelisc... pentru că acolo era şi KissFm, doar că nu am ajuns chiar zilnic pentru că era destul de departe de locul unde eram cazaţi...
Noi eram în "gaşca" cu care am plecat eram 5 fete şi un băiat aşa că seara ... pregătirile pentru club durau destul de mult... şi chiar dacă în prima zi am reuşit performanţa de a fi gata pe la ora 10... asta nu s-a mai repetat aşa că ... în general plecam pe la 12 de "acasă". Nu am reuşit să ajungem prin toate cluburile din Costineşti... dar dacă ar fi să aleg... pot să spun că cel mai mult mi-a plăcut în Quba... unde am fost de trei ori... în Tineretului... erau prea mulţi copiii, media de vârstă era undeva la 17, 18 ani... dar prima seară chiar ne-am distrat acolo, muzica a fost ok... era destul de cald afară aşa că ne-am simţit bine, a doua oară am stat cred... 10 minute.
Am fost şi în Gossip, draguţ "cortul" mie mi-a plăcut şi acolo, deşi restul nu au fost prea încântaţi. Cei mai tari au fost FlyProject!
În Quba nu erau formaţii care să "întreţină" atmosfera, erau doar aminatori şi animatoare, şi într-o seara au fost Flamingo Boys (destul de neinteresant) dar muzica era super... şi lumea de pe acolo la fel!!!
Îmi pare rău că nu am ajuns şi prin Ring... chiar vroiam să văd cum e pe acolo, dar în ultima seară, când am reuşit să îi conving şi pe restul să mergem am aflat că o să cânte Direcţia 5... şi n-a mai vrut nimeni să vină.
Am prins răsăritul de două ori... odată în club şi odată pe plajă e super să stai pe nisit şi să vezi cum ... încet, încet soarele se ridică deasupra apei... cerul arăta super... mai ales pentru că erau şi câţiva nori.
Cât despre 5+1... păi după cum spuneam noi la început eram 5 fete şi un băiat... au fost de ajuns două zile la mare şi... gaşca a ajuns de 7 + aproximativ 12...
Offffffffff deja mi-e dor de zilele alea...
Kisssssssss

Niciun comentariu: