joi, 27 august 2009

Nunta la români...


Weekendul trecut am fost la nuntă... îmi era dor de un "eveniment" de genul ăsta, de toată agitaţia din ziua X, de toate neamurile (pe multe dintre ele nici măcar nu le cunoşteam), de tot tam-tam-ul aşa în general.
Totul a început cu stângul din cauza că maşina lui Ade era în service, din păcate un aiurit nu a fost atent la o trecere de pietoni şi a cam lovit-o puţin în spate... şi evident cei din servici, mincinoşi de meserie au lungit-o pe cât posibil cu "predatul" maşinii... miercuri sigur e gata... de fapt vineri dimineaţa, de fapt... sunaţi mai târziu, şi ... până la urmă a fost gata doar sâmbătă dimineaţa, aşa că, am avut ceva "emoţii" gândindu-ne că o să mergem cu trenul până acolo. Nu ar fi fost tocmai o problemă dacă era o simplă plimbare până în Mediaş, dar... să te urci cu toate hainele "de gală" în tren... să te chinui să nu şifonezi "mirificele" rochiţe... ar fi fost cam greu... şi mai ajungeam şi foarte târziu. Lăsând astea la o parte să trecem la partea cu miri, flori, rochii şi toate cele.
Chiar dacă am ajuns destul de devreme... lumea nu prea avea chef de plimbări pe la primărie, fotograf, biserică... aşa că ... în cele din urmă am ajuns numai la sală. Mireasa ... superbă... şi foarte fericită, mirele la fel, familiile foarte agitate, încercând să se asigure că totul e perfect şi că toată lumea e mulţumită.
La început a fost cam plictiseală... dar s-a animat atmosfera destul de repede, evident au fost prezente şi nelipsitele momente gen... furatul papucilor miresei, furatul miresei, apoi furatul mirelui ... şi o nouă chestie care nu am mai văzut-o până acum ... furatul pantofului mirelui, ce să-i faci... cam cleptoman românul , asta e... după care a urmat aruncatul buchetului şi a jartierei şi veşnicele dansuri pe masă ... condimentate cu ceva strip-tease (pedepse diverse pentru "recuperarea" mirilor).
Nici din playlist nu au lipsit hiturile gen "Puşca şi cureaua lată", "Dansează pe masă nevastă" (nu ştiu cum se numeşte de fapt melodia...), melodii vechii de la 3 Sud Est, Menaito şi aşa mai departe.
Per total, eu una chiar m-am distrat, după cum spuneam ... mi-am mai cunoscut încă vreo 2 veri, mi-am revăzut "nepoţii" de la veri ... care au crescut şi aproape că nu i-am mai recunoscut, am dansat şi am stat la poveşti cu toată lumea!!!
Nu am ajuns la continuarea care a fost imediat după nuntă, pentru că eram foarte obosiţi, am mers doar a doua zi la o ultimă bârfă...
Ioana şi Pişti (n-am idee care e de fapt numele lui)... CASĂ DE PIATRĂ!!! şi copiii de beton!!! :-P
Kisssssssssssssss

Niciun comentariu: