duminică, 2 august 2009

Am plecat!!!


E ultima mea săptămână de concediu pe anul ăsta şi unde altundeva să o petrec dacă nu la mare. O să fim 5 fete şi un băiat... asta până când o să ne "viziteze" şi prietenii din Bucureşti.
După cum ziceam... o să mergem la Costineşti mâine dimineaţă, acuZonm suntem la Bucureşti. De mult ziceam că ar cam fi cazul să mai trec întro vizită pe aici... şi când a zis Ale că putem să mergem înainte să plecăm la mare nu am mai stat pe gânduri nici un minut.
Ce am făcut noi de două zile de când am ajuns aici... păi am fost la plimbare prin parcul Tineretului... un parc foarte mare şi foarte frumos amenajat. Cea mai tare chestie mi s-a părut zona de fitness a parcului... unde sunt montate diferite aparate care pot fi folosite de oricine la orice oră. Am fost şi la Cafeneaua Actorilor... o terasă în parcul Tineretului... pe malul lacului, era o atmosferă super acolo... muzică bună, nu era foarte aglomerat.. doar că, la un moment dat a început să picure şi ne gândeam că poate ne prinde vreo ploaie pe acolo... dar am avut noroc şi am ajuns înapoi "acasă" cu bine.
În seara asta am ieşit la o cafea după care am văzut din nou Bucureştiul noaptea... din maşină ... la 100 şi ceva! Senzaţii tari! A fost foarte fain!
Kissssssssss
PS Abia aştept să văd răsăritul pe malul mării!!!

Niciun comentariu: