vineri, 14 ianuarie 2011

La teatru...


De data asta a fost vorba despre "O noapte furtunoasă", o comedie...
Aveam nevoie de aşa ceva, o porţie zdravănă de râs, nişte actori care ştiu ce înseamnă spectacolul şi care pentru asta trăiesc (de actorii din jurul meu m-am cam săturat şi îi cunosc deja prea bine, încep chiar să le anticipez "scenariile" and it's not fun anymore).
"Ameninţată" telefonic m-am îndreptat spre agenţia teatrală şi am luat bilete la spectacolul care mi s-a părut cel mai interesant. Am mai văzut "O noapte furtunoasă", am citit şi cartea dar... sub nici o formă nu aveam de gând să merg la vreo tragedie sau ceva de genul... aşa că joi, ora 19.00, Teatrul Radu stanca, rândul G, locul 13 a fost rezervat pentru mine!
Sala era aproape plină, unul sau doi cunoscuţi, 19.05 ... luminile stinse, telefoanele pe silent ... şi piesa a început.
Spectacolul a durat aproximativ 2 ore, 2 ore de zâmbete, 2 ore de râs, 2 ore de relaxare!
După 75% din spectacol am fost scoşi pentru 2 minute din paginile lui Caragiale şi unul dintre actori ne-a amintit că "dragul" nostru guvern consideră că atât este de ajuns şi că singurul lucru care îi face să continue este respectul faţă de public! Interesantă metodă de protest, oare doctorul opreşte şi el operaţia la 75%, trezeşte pacientul şi îl întreabă dacă este mulţumit?
A fost o seară culturală foarte interesantă! Următoarea piesă sper să fie tot o comedie ;;)
Kissssssssssss

Niciun comentariu: